The Remote Pumpkin



Icon
322
5 / 5
0
Pelpet
Game Maker jednoduše [díl 7.] - Světlo
Jak na světla, která podle překážek okolo vrhají stíny? Hlavně v Game Makeru je to oříšek díky jeho ne uplně vysokému výkonu. Jak tedy udělat světla, která jedou plynule a nepotřebujete k nim superpočítače za miliony? Tímto se bude zabývat tento díl.

Starší články:

Icon
352
4 / 5
2
Pelpet
Game Maker jednoduše [díl 6.] - Matematické funkce
Velmi často narážím na lidi, kteří umí matiku jak z vysoké, ale když programují, přijde mi, že museli propadnout ještě na prvním stupni základní školy. Bývá to tím, že jim...
Icon
135
4 / 5
0
Fabled
Připravované pořady
Zanedlouho na našem youtube kanálu začnou přibývat hned 2 seriály z prostředí hry Minecraft! Už nyní vám ale představíme o co půjde a přiložíme i malou ukázku :)
Icon
272
5 / 5
4
Pelpet
Game Maker jednoduše [díl 5.] - Jak na efekty
Přečtěte si jak velmi jednoduše docílit efektů a plynulých přechodů ve vašich hrách. Stačí pár scriptů a efekty už můžete doslova sypat z rukávu. Systém "měničů" pracuje s...
Icon
322
4 / 5
3
Pelpet
Game Maker jednoduše [díl 4.] - Doplňky plošinové hry
V minulém díle jsem ukázal banální, ale funkční kód na plošinovku, který mi poskytl celkem dobrý základ a tak tentokrát ukážu spousty možných doplňků a vychytávek, jako třeba...
ad
©2012 The Remote Pumpkin